Home Sporten Schaatsen Geslaagde clinic voor NPSB-schaatsen

Geslaagde clinic voor NPSB-schaatsen

0
135
Geslaagde clinic voor NPSB schaatsen

Op 9 mei had NPSB-schaatsen een geslaagde train-de-trainer-dag onder deskundige leiding van Remco Siderius, een collega uit Amsterdam.

Met negen Weißensee-gangers uit onze groep doken we in een dag vol kennis en praktijk. Onderwerpen als kracht, balans, coördinatie en trainingsprincipes kwamen uitgebreid aan bod.
Het was niet alleen leerzaam, maar ook vooral leuk en gezellig. We gingen naar huis met nieuwe inzichten én energie om die in de praktijk te brengen. Het prachtige weer maakte de dag helemaal af.